Imorgon

Om exakt ett dygn har jag varit i Skåne i typ 1 ½ timme :D . Hoppas resan går riktigt fort imorgon :) Ska va i Lund 20.40 men vi kommer väl va försenade som vanligt men så länge man kommer dit :) .
Kommer ändå tvinga Durim att snacka med mig några timmar för jag inte vill att mitt batteri i min mp3 ska ta slut ;) .

Har packat det mesta , ska snart platta mitt hår så jag kan lägga ner plattången också sen är mitt dilemma om jag ska lägga ner min data ikväll eller imorgon på morgonen.
Måste sätta igång musik direkt när jag går upp på morgonen så jag kan hålla mig vaken men å andra sidan så har jag alltid bråttom på morgonen så chansen finns att jag inte kommer hinna packa ner den. Ajaa får se hur jag gör.

Men imorgon är jag äntligen i Landskrona igen där jag hör hemma :D

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej. Ja det var jättejobbigt med ångest..hade det ända tllls jag somnade, trots att jag försökte göra annat än att tänka, men bara grina och grina..Men idag tack känns det bättre tack gode gud=)

Vad ska gu göra idag då?

2009-06-01 @ 14:33:21
URL: http://hellomotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0