18 dagar kvar

Bara räknar dagarna nu tills den 1 juni. Bara 18 dagar kvar sen är jag äntligen i Landskrona igen. Vill bara dit nu.

Mår såååå konstigt här uppe. Känner typ inte igen mig själv för jag brukar alltid alltid kunna spela att jag mår hur bra som helst men nu går det inte. För första gången i mitt liv har jag berättat för vissa hur jag egentligen mår och har mått den senaste tiden.

Det sägs ju att man mår bättre om man berättar för folk hur man mår men det känns snarare sämre. Det är helt nytt för mig att berätta och nu förstår jag varför jag har hållt sånt inom mig hela livet och lett och flippat rundor istället.

Ångrar mig riktigt mycket att jag sa nåt till nån , känns riktigt skämmigt för jag är ingen sån person som säger sånt högt.

Vet att det som kommer göra att jag blir mig själv igen är att åka tillbaka till Landskrona där jag hör hemma.
Men men om 3 månader är det över :D

Kärlek&Respekt





Kommentarer
Postat av: Daniel

tiden går snabbt ska du se!

2009-05-15 @ 09:22:24
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Frida

Usch va tråkigt. man hör inte ofta att folk vill tillbaka itill landskrona. men trivs man inte på ett ställe så brukar man vilja tillbaka.



ha en bra dag

2009-05-16 @ 12:47:08
URL: http://memystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0