Utgång innan

Sitter och tänker tillbaka på när man alltid sprang ute på disco och sånt. Tror jag va 9 år när jag gick på mitt första stora disco i skolans gympasal. Så hade jag typ 20 spänn att köpa godis för. Hade säkert nån klänning , strumpebyxor , klackaskor och håret i en söt totte , kan tänka mig att det var nåt sånt.
Då var det mest olika lekar som gällde och det var typ skämmigt att dansa speciellt med en kille för då stod alla och kollade på en. Spec om man höll i varandra haha.

Sen i typ 6an började man gå ut där alla dom äldre folken i typ 9an va så man tyckte det va skitkul. Man fixade sig i flera timmar och tyckte man va riktigt snygg när man gick ut.
Började sminka mig när jag gick i 6an så hade precis lärt mig använda mascara och kajalpenna så kände mig jättefin när jag gick ut med mina kompisar. Va ändå rätt bra på att sminka mig , va inte en sån som hade kajalpenna runt hela ögonen så dom va helt svarta utan det var ändå fint.

Kommer ihåg en gång när jag va ute på sånt disco när jag gick i sexan så fick jag inte va där tills dom stängde klockan 01 utan skulle va hemma 24 istället så det blev värsta dramat innan jag stack dit för jag ville va där till 01 men blev iaf hämtad vid 24 och jag surade hela vägen hem för jag skämdes haha.

Det va härliga tider. Eller att tänka tillbaka på iaf men då tyckte man allt och alla va emot en och bara ville förstöra :P

Kärlek&Respekt




Kommentarer
Postat av: Frida

awe va gulligt skrivet=) hur e det annars?

2009-05-27 @ 22:14:03
URL: http://memystar.blogg.se/
Postat av: mia

Söt bild på dig! :)

2009-05-28 @ 07:26:35
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi ja den är bra, enkel & bra att läsa!

Hoppas allt är bra hos dig!

2009-05-28 @ 08:20:56
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Anonym

va fina ögon.

2009-05-31 @ 14:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0