Tillbaka till Landskrona

Ska snart sticka till Malmö till Durim eller snart och snart , ska ta tåget 16.45 men måste hinna fixa mig och laga middag till dom andra . Har som tur är redan städat.

Nu är det iaf bestämt att jag ska flytta tillbaka till Landskrona till hösten. Ska ta ett uppehåll och kanske fortsätta senare i Malmö eller Lund men just nu vill jag jobba. Ska flytta tillbaka till hösten så ska gå klart den här terminen och jobba i Uppsala i sommar och sen är det över :D .
Har ju aldrig trivts där från början och jag är riktigt trött på att spela nån jag inte är . Har inte varit mig själv till 100 % ända sen jag satte min fot i Uppsala , har inte kunnat va så som jag är i Landskrona.

Men till hösten är jag tillbaka iaf och har folk jag känner till omkring mig och inte såna som där uppe som tycker det är fruktansvärt om dom ser nån sno en cykel.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Emma

haha okej ;) kläder kostar en hel del, tyvärr

Jag tar ju inte studenten ännu men vill gärna vara ute i god tid med avslutningskläder, brukar lixsom alltid vara ute i sista sekund.

2009-05-06 @ 15:50:11
URL: http://justemra.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Vad kul! :D

Utomlands eller i Sverige? :)

2009-05-06 @ 20:26:06
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0