Klippt topparna

Idag klippte jag mina toppar.
Det var första gången på över ett år. Har inte gjort det för att jag vill inte att en sax ens ska röra mitt hår.
Mitt hår är det viktigaste på mig så ingen frisör eller nån annan får gå i närheten av det med en sax. Måste ha långt hår. Och rakt.

Men idag tog jag steget och klippte en rätt stor bit för det var ganska slitet. Får verkligen hoppas att det växer snabbt för tycker det är jättekort men det tycker säkert ingen annan.
Det blir iaf längre när man plattar det som tur är.

Det är typ vid brösten nu. Nån som vet hur lång tid det tar ungefär innan det kommer va typ ner till midjan ?

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: joachim

Nej men precis:D han är grym:D

2009-11-30 @ 23:34:26
URL: http://cityboys.blogg.se/
Postat av: Daniel

Friskt vågat!!

2009-12-01 @ 14:10:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0