Som vanligt

Idag gick jag upp vid 08 alltså mitt i natten för jag skulle va hos Arbetsförmedlingen klockan 09.
Segade mig dit och va där i en halvtimme typ.

Den 2 dec har jag varit inskriven på Arbetsförmedlingen i 90 dagar så då ska jag träffa några som ska hjälpa mig att få en praktik.
Men ska söka själv för dom som jobbar där är dom mest inkompetenta människorna på planeten så dom kommer väl inte ge en ett skit.

Hon hittade lite jobb som jag kan söka och det ska jag göra men vissa går bara inte. Tex att jobba på sjukhus med sjuka barn. Absolut inte. Klarar inte att se ett barn må dåligt så är hellre arbetslös hela livet än jobbar med det. Beundrar verkligen dom till max som gör det.

Får gå in och kolla vad det finns ^^ 

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Daniel

Bara att försöka va flitig.. å ha ett par timmar om dan som man ägnar åt arbetssökning!

2009-11-23 @ 15:18:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0