Ica-Jerry ?

Asså ..
Allt snack nu om den här Ica-Jerry. Är riktigt trött på det.

Jag tycker inte att det han är det minsta rolig eller fantastisk osv som så många andra tycker. Saken är också att det verkar som man inte får tycka att det inte är nåt speciellt med han.

Känns som man MÅSTE tycka att han är söt , rolig , gullig osv bara för han är handikappad. Och tycker man inte det så ska folk klaga och tro att man har nåt emot handikappade. Ja folk har faktiskt klagat på att jag inte tycker han är nåt speciellt.

Nej han är inte det minsta rolig eller speciell för mig. Tycker mest bara han är störig och tråkig.
Vem bryr sig att han råkar va handikappad ? Man blir väl inte automatiskt rolig och söt då.

Han gör inte det minsta för mig för att få mig att skratta eller le det minsta. Och min åsikt om han har INGET med handikappade att göra.

Så det så !

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Fröken Einstein med en smärre psykos

Jag gillar att han lurar den där andra snubben (det är för tidigt på morgonen för namn), men det att ica-reklamen gör honom smart och kapabel till att sköta sitt eget liv. Det är ett viktigt steg i synen på funktionsnedsatta, tycker jag!

2009-10-31 @ 08:28:46
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0