Jag älskar Landskrona <3

Är sååå glad att jag har fått växa upp i en så underbar stad som Landskrona.

Att redan från början ha kompisar från olika länder där det är en självklarhet att man vet saker om olika kulturer utan att ha läst det i en bok eller kolla på statistik.

Så underbart att man kan gå i stan och höra en massa olika språk utan att man ens reagerar för man är så van.

Så underbart att man kan skilja på olika språk som är lika utan problem för man har hört det hela livet.

Så underbart att man lär sig om olika kulturer och högtider av så många människor omkring sig.

Jag älskar LANDSKRONA !

Kärlek&Respekt


Är sååå tacksam att jag har fått bo hela
mitt liv i denna underbara staden.
Kommer aldrig lämna Landskrona ! <33


Kommentarer
Postat av: Lorena

tack så jättejättemycket gumman. Det betyder mycket!!!

2009-10-22 @ 15:29:35
URL: http://lorenah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0