Pengagalna idioter

Läste innan på Aftonbladet att nu skickar man hem kvinnor som precis har fött efter 6 timmar för att man ska spara pengar. 6 timmar ?!!
Man ska få stöd genom telefon istället.

Höll på att svimma när jag läste det.
6 timmar är ju det minsta man måste stanna men sen ska man fan inte bli utslängd. Dom flesta vill stanna i några dagar.

Hur fan kan man kräva att en nybliven mamma ska ut från sjukhuset nästan direkt efter ?
För att spara pengar ? Pengar ?

Äckliga jävla snåla pengagalna egoistiska idioter !! :@

Läs artikeln här.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: ciara

Ja,Hua!!!Skulla varit när jag födde min klump för 21 år sedan...4,5 kilo"Snacka om söndertrasad"

Kunde inte sitta på flera veckor!!!

Jag hade vägrat!

2009-10-04 @ 19:56:14
URL: http://vofflans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0