Sluta bita på naglarna

Gör för första gången i mitt 22-åriga liv nåt jag aldrig har gjort innan. Ska kolla om jag klarar att sluta bita och riva på mina naglar.
Har bitit och rivit på dom under hela mitt liv. När jag va typ 10 eller nåt provade jag sån Stopp och Väx eller va det heter men det hjälpte inte det minsta eftersom jag river på dom lika mycket som jag biter.

Kan inte räkna gångerna det har blött när jag har rivit eller bitit för långt ner.
Många har tom mått illa när dom har sett mina naglar haha.

Ska försöka få dom att växa nu så får hoppas på det bästa. Kan faktiskt bli skönt att kunna klia sig haha.

Kärlek&Respekt


Tycker faktiskt inte alls att dom ser så hemska ut ^^


Kommentarer
Postat av: Fatima

Lycka till! ;)

2009-10-16 @ 15:46:02
URL: http://gustibusmensdatincrementum.blogg.se/
Postat av: Brutala Bloggen

Jag gjorde ett vad med mamma om att sluta bita på mina naglar i högstadiet. Jag slutade, men hon trodde jag skulle spara ut dem. Needå jag klippte och filade ner dem hela tiden och tog hand om dem utan att låta dem växa. Trivs inte med långa naglar! Det dåliga var att hon segervisst påpekade hela tiden att jag inte slutat bita -fast jag hade det!



(jag har börjat klia mig på kroppen ist haha, man måste ju ersätta beroendet med nånting xD )



Lycka till!

2009-10-16 @ 23:20:45
URL: http://metrobloggen.se/ruv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0