Most haunted

Varför tittar jag på sånt om andar och hemsökta hus när jag vet hur rädd jag blir ? Kan knappt sova sen och reagerar på minsta lilla ljud.

Tittar på Most haunted nu som handlar om att dom besöker olika ställen och tar kontakt med andarna som är där.
Det är riktigt bra och jag ser det ofta och är lika rädd varje gång men kan ändå inte sluta titta.

Tror jag är lite rädd också för det spökade i en lägenhet jag bodde i när jag var liten och jag såg skuggor och massa annat.

Ska kolla vidare iaf och bli livrädd.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Daniel

men gud titta inte på sånt!!!!!!!

2009-09-07 @ 12:59:10
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Ibland behöver man lite spänning i tillvaron. Hoppas iaf att du kunde sova sen!



sv: Tack för dina fina ord, sötnos!

2009-09-07 @ 14:05:04
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0