Rasistmobil

Min mobil är rasist !
Inatt när jag snackade i telefon försvann helt plötsligt min täckning. Blev irriterad såklart och startade om den men det hjälpte inte. Sen efter ungefär 5 minuter hade jag fått danskt nät. Ehm jaha.

Sen försökte jag ringa upp igen och då va det nån dansk tant som sa att numret jag önskar ikke er i brug. Fattade först inte vad hon sa men sen kom det på engelska och då förstod jag.

Detta är inte första gången det händer. Det är kanske fjärde.

Visst att tråkiga människor säger att vi skåningar är danskar och ska åka tillbaka till Danmark men MOBILER ?!! Vem har sagt att dom får ha såna åsikter ? Dom ska va tacksamma att vi vill ringa med dom !

Tycker att alla såna mobiler kan anpassa sig efter oss eller så kan dom åka tillbaka till mobilfabriken och stanna där !

Kärlek&Respekt

            


Kommentarer
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Usch, vilken usel mobil :( Har ett liknande problem med att min dator hellre kopplar upp sig på universitetets nät (som har nästan noll i täckning) än mitt eget trådlösa med full täckning. Oerhört irriterande! Kram

2009-09-09 @ 12:40:49
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Inte för att det är några fel på danmark... :P



/Hon som har ett efternamn som slutar på "sen"

Haha

2009-09-09 @ 17:37:59
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: förlåt att jag inte har svarat. hade missat att jag inte hade svarat på din kommentar! Men med mig är det bara bra! :) hur är det med dig då? :) KRAM

2009-09-09 @ 23:33:07
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0