Slutet för datan

Min data börjar lägga av helt nu så har precis lagt över alla hundratals bilder på skivor.
Har typ 800 låtar men vet inte om jag ska lägga över några av dom också för har bara en skiva kvar.

Fick starta om datan typ 5 gånger innan och det stod nåt om discerror att jag ska byta hårddisk så blev helt rädd för trodde att datan kanske va helt förstörd innan jag hade hunnit rädda alla bilder.
Allt har ju redan försvunnit för typ 1 ½ år sen när min hårddisk gick sönder så alla gamla bilder försvann plus bilderna från studenten så dom får jag aldrig mer se :/.

Datan har varit konstig dom senaste veckorna nu så är nervös typ varje gång jag startar datan att det inte ska gå. Den sjunger nog på sista refrängen nu.
Har haft den sen sommaren 2007 , köpte den på internet.

Är det nån som vet om det är tidigt den har börjat krångla nu eller om det är typ "lagom" nu ?

Vad gör ni annars idag ?

Kärlek&Respekt


Nu går det helt plötsligt att
sätta bilder i mitten ^^ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0