14-barnsmamman

Sitter och tittar på kanal 5 om mamman som fick 8 barn och har 14 stycken samtidigt.
Beundrar VERKLIGEN henne att hon inte lever i en drömvärld utan är realistisk och vet att det kommer bli svårt och hon kommer göra misstag eftersom hon är bara människa.

Stör mig som fan på hennes mamma som bara verkar vilja klaga på allt.
Jag tycker att man kan inte klaga på sånt man inte kan ändra. Man kan inte gå tillbaka i tiden. Det är inte lönt att hålla på och tjata och couldas , shouldas , wouldas när saker och ting redan är som dom är.

14-barnsmamman vet redan att det är jobbigt och det sista hon behöver är att någon som klagar ännu mer. Hatar verkligen egoister som gör det. Hon sa också att hon tänker be om ursäkt för dom vilket är helt rätt.

En sak som jag däremot reagerade på var att 14-barnsmamman inte verkade skälla på sina barn när dom kallade henne bitch , slog till henne osv. Ärligt talat om jag hade gjort så när jag va liten hade jag varit gul och blå efteråt.
Föräldrar ska absolut skälla på sina barn för man är ingen supermänniska när man är förälder så jag tycker att man kan skälla , ta tag i dom osv.
Men med det inte sagt att man ska misshandla dom (bäst att skriva det eftersom folk alltid drar allt till sin spets och överdriver antar en massa) men har man sagt till flera gånger är det väl klart att man får spel till sist för man är INGEN supermänniska , man är en mänsklig människa.

Men beundrar verkligen henne till max att hon kan stå ut med så mycket skit och ändå hålla modet uppe och inte ge upp !

Kärlek&Respekt


(Bild från google)


Kommentarer
Postat av: Myaraq

Jag är lite bitter för jag missade det där ikväll, hade gärna sett det, för dte är verkligen helt sjukt!



Hur ORKAR hon??

2009-09-01 @ 22:33:35
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Vilken jäkla mage!



sv: Om du låter som en man, så gör jag det också ;P

2009-09-02 @ 09:36:34
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0