Svenska Hollywoodfruar

Var det nån som såg Svenska Hollywoodfruar igår ?
Det var ungefär som jag trodde att det skulle va och det var rätt bra.

Men störde mig som fan på hon Anna från Bjuv. Hur fan kan man sitta och snacka skit om hennes mans fans ? Som hon sa igår att det kommer fram fans och säger att hennes man är underbar och hon bara rycker på axlarna "jaha kul för dig" precis som hon inte vet det.

Ehm jaha. Kan man inte tänka att hennes man är deras idol och det är stort för dom att träffa han och dom kommer förmodligen komma ihåg den dagen resten av deras liv.
Det är fansen som gör att en artist kan bli stor eftersom det är dom som köper skivorna , köper biljetter , går på deras konserter osv.

Hade nån i min närhet varit känd och folk hade sagt till mig att han/hon var fantastisk hade jag snackat med dom eftersom jag vet att det betyder mycket för dom och jag vet att det är dom man ska va tacksam mot.

Man tjänar inget på att va en äkta bitch i såna sammanhang eller tro att nannyn är avundsjuk på en bara för det står i ens horoskop att nån är avundsjuk.

Min favorit var helt klart hon Maria som skulle bjuda hem sina vänner och hon trodde att den ena kompisen Pamela va sur på henne och inte ville komma. Hon va så snäll och omtänksam verkade det som ^^.

Ska iaf fortsätta kolla på det dom andra 3 avsnitten :)

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyckte helt tvärtom, blev stormförtjust i Anna Anka, haha.



Kram till dig, vännen <3

2009-09-15 @ 18:25:26
Postat av: Mona Al Suntfi

Tack sötnos :) håret växer som ogräs fniss

Söt blogg :)

2009-09-15 @ 18:39:15
URL: http://monaalsuntfi.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Jag orkade inte titta. Var rädd för att jag skulle tycka om det. Och det vore pinsamt.



Sv: Min med. Och jag går natur. DUMT! :P

2009-09-15 @ 22:15:08
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Alltså, jag är väldigt dåligt på att beskriva smaker :) men dom är goda, riktigt goda! Och jag tycker inte alls att dom är torra, har ätit dom med mjölk och det är sjukt gott. Yoghurt kanske också passar? :)



prova smaka dom iaf :D

2009-09-16 @ 19:10:58
URL: http://jiggly.blogg.se/
Postat av: Caroline

Så jäkla kul! haha. Hon anka är ju den som inte är min favorit precis x)

2009-09-20 @ 01:56:48
URL: http://caaaroliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0