En kikare är bästa verktyget

Har kommit på nu vad jag vill ha till jul (eller om nån helt plötsligt känner för att ge mig en spontan present bara för att jag är jag).
Vill ha en kikare.

Det verkar ju va jättekul att kunna snoka på folk på långt håll. Som tex där jag bor , där händer alltid saker utanför på gatan , då är det ju jättepraktiskt med en kikare så man kan se lättare.

Ehm ja. Känns som jag börjar likna en gamling mer och mer. Behöver jag nämna att jag också tycker om bingo ?

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack =) ska försöka !



Haha kikare är faktiskt bra, dom e roliga man kan spana på folk haha !



Allt bra ? Kram.

2010-04-27 @ 22:14:24
URL: http://alfakher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0