Inte Egoinas länkning

Fick den här kommentaren:


I ärlighetens namn har jag varit inne på hennes blogg typ en gång och det var för att hon hade länkat min systers blogg.
Jag gick in på Egoinas blogg nu för ungefär andra gången i mit liv precis och kollade men där va ingen länkning.

Visserligen bor hon i samma underbara stad Landskrona som är ungefär världens minsta stad där alla känner alla och har festat med alla iaf nångång men jag kan inte minnas att jag har sett henne. Hon har nog sett mig ungefär lika lite som jag har sett henne. Jag vet att hon har bott där jag hängde innan och att vi har många gemensamma vänner på Facebook. Men mer än så är det inte.

Och om hon har 80.000 läsare i veckan så blev det verkligen fiasko för mig eftersom jag hade ungefär 550 besökare den dan.

Men vi brukar säkert gå förbi varandra ibland ^^

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Egoina

Det har jag inte. :)

2010-04-17 @ 15:46:33
URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0