Idag

Träffade Christina idag. Hon kom vid 9.30 så jag sminkade mig och sen traskade vi bort till mödravårdcentralen. Följde med in när hon gjorde ultraljud , har aldrig sett det på riktigt så det var spännande. Det blir en pojke :).

Efter det gick vi till Polisen för jag skulle hämta ut mitt leg. Sa när vi gick därifrån att jag ser ut som en knarkare på bilden så en man som satt där bara började skratta haha.

Sen gick vi och fikade på Maddes. Satt där i typ 2½ timmar.
Efter det åkte Christina hem och jag vandrade också hemåt. Va faktiskt skönt att gå där runt ankedammen. Man tänker klart på nåt sätt.

Hörs sen ^^

Kärlek&Respekt


Har ingen ny bild så får bli denna från
typ 100 år sen haha


Kommentarer
Postat av: Felicia&Emma§

hur gåre det då ? :D

2010-04-29 @ 21:04:03
URL: http://fiem.blogg.se/
Postat av: Chriss

Haha jisses vilken bild! :)

2010-04-30 @ 11:56:43
URL: http://ettsnarttva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0