Min lyx

Alla människor vill väl leva i lyx. Tror inte det finns en endaste människa som skulle tacka nej till det.
Sakerna man ser som lyx är bara annorlunda hos olika människor.

Detta är lyx för mig:
* När jag har a good hair day
* När min mobil har mycket batteri
* När man slipper vänta länge på bussen
* När min data inte tar 100 år på sig att starta
* När mina ögonfransar blir så långa som jag vill
* När jag kan sitta på toa i lugn och ro och läsa tidningen

Vem behöver glitter och glamour när man kan få allt detta ?

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

* När min data inte tar 100 år på sig att starta



Håller med där asså haha

2010-04-11 @ 14:32:34
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0