Världens största tändare

Hejsan !
Har inte blivit nåt bloggande idag för jag åkte till en kompis i Kävlinge redan 11.45 idag.

Vi var och fikade och sen fick hon lust att åka till Nova Lund så vi hämtade hennes dotter på dagis och åkte dit.
Sen efter det åkte vi hem till dom och va där ett tag.

När vi gick ute så gick vi bakom en gubbe som gick och spottade hela tiden. Sen stannade han och vi gick förbi han så bara hörde man hur han började spy så jag bara skrek till och sprang iväg haha.

Jag tog tåget hem klockan 21 så va hemma typ 21.25.

När vi va i hennes affär hittade jag den största och coolaste tändaren jag nånsin har sett i hela mitt liv.
Kolla in !

Kärlek&Respekt


Typ 15 cm (utan låga)


Kommentarer
Postat av: AHLAM

Tack så jättmkt!! Projektarbetet gick jättebra:D

2010-04-17 @ 12:45:02
URL: http://ahlamhammoud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0