Vilket kap !

Hejsan !
Jag vet jag var världens sämsta bloggerska igår. Men nu är jag här så ni kan torka era tårar :)

Vi va och handlade igår. Durim hittade en skjorta och hood. Riktigt snyggt !
Jag fotade han i affären så han skulle se hur han såg ut så vi fick en tillsägelse. Varför får man inte fota ?
Sen när vi skulle betala sa dom att alla kassor är ur funktion så vi skulle komma tillbaka senare. Sen när vi kom tillbaka efter typ en halvtimme va det kaos och riiiiktigt lång kö. Och även om det va så mycket folk med bara en kassa som funkade så va personalen sååå trevlig så jag sa till dom sen när vi betalade att det är verkligen bra att även om det är sån kaos här så är dom så trevliga !

Vi gick in i Game Stop , en spelaffär och där hade dom ett erbjudqande att man kunde köpa 5 filmer för 119 kronor. Så vi slog till direkt. Snacka om kap !

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska vi ut en runda.

Hörs sen !

Kärlek&Respekt


Man valde såklart alla gamla klassiker :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0