Fåraktigt

Har haft jättesvårt att somna dom senaste dagarna.
Igår natt hörde jag ett ljud precis när jag höll på att somna. Var då övertygad om att det stod en mördare bakom mig så vågade inte vända mig om. Vågade inte försöka somna heller eftersom jag inte ville bli mördad i sömnen.

Inatt låg jag och filosoferade och kom plötsligt på att jag inte har lämnat in min timlista denna månaden. Efter att paniken hade lagt sig lite kom jag på att sista dagen att lämna in den är på tisdag.

Funderar på att investera i några får för dom här sömnproblemen är jobbiga. Ska kolla på Blocket om det finns billiga.

Kärlek&Respekt

Bäääh. - Va fan va det ?


Kommentarer
Postat av: Erik

Hmm börja kolla på komedier istället för rysare!

2010-08-29 @ 14:41:28
Postat av: Sandra

Fin blogg! :)

2010-08-29 @ 15:03:22
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0