Still sick

Har bara väntat på att dö dom här senaste dagarna för att jag har mått så dåligt MEN det känns faktiskt som det börjar bli bättre nu.

Har inte varit hos doktorn för vill verkligen inte gå dit. Det är bara bortkastade pengar för att dom ska säga att jag ska ta Panodil och vila och ta det lugnt.

Kräkte inatt igen vid 01-tiden precis som natten innan. Blir spännande att se om det blir samma tid igen inatt.
Men igår kväll kom jag på den brilijanta idén att äta nåt innan jag la mig för att nåt skulle komma upp istället för bara typ magsyra för det är jättejobbigt och äckligt. And it worked !

Usch ja !

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Krya på dig!! Jennifer

2010-08-16 @ 16:37:17
URL: http://mynameispippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0