Dag 16: Detta ångrar jag

En sak jag ångrar mycket är mina tankar ett tag efter gymnasiet.
Jag började tänka att jag skulle vilja åka till Chile eller USA och jobba som au-pair. Men sen tänkte jag att jag är nog för gammal och jag borde bara skaffa mig ett jobb här istälelt och leva på.
Alltså tänkte jag dom här tankarna när jag var 20 år gammal!

Dum som jag var så la jag dom tankarna på hyllan för att jag tyckte det var försent.

Detta ångrar jag jättemycket. Förstår inte när jag tyckte man skulle åka iväg.

Vad hände istället? Jobba, flytta till Uppsala och vantrivas för att sen flytta tillbaka till Landskrona och va arbetslös. Hurra.

Kommer nog alltid ångra det. Men det kommer väl vända får man hoppas.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

gör det NU då? för gammal nu med? är du ändå arbetslös, så... liksom? :P

2010-12-28 @ 00:48:22
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0