Dag 7: Min tro

När jag kollade igår vad jag skulle skriva om idag så var min första reaktion "herregud, det kommer bli världens längsta inlägg".
Men det behöver det inte vara.

När det gäller Gud och sånt så tror jag inte att det sitter en skäggig gubbe bland molnen och tittar ner.
Det jag tror är att det finns en stor styrka nånstans som är större än nåt annat. En högre makt.

Men tycker att det är viktigt också att inte underskatta sig själv. Den största guden som finns som kan få saker att hända är en själv. Och man är starkare och klarar mer än man tror.

När det kommer till andar, spöken, väsen osv så tror jag 100 %. Brukar säga att det spelar ingen roll om man tror på det eller inte för det finns där ändå.
Vi är absolut inte ensamma här och dom som är med oss från andra sidan hjälper och skyddar oss mer än vi tror.
Känner ni nångång att nån är där så tro inte att ni är galna utan ni kan mycket väl ha rätt. Prata med dom. Hade dom inte velat att ni skulle veta att dom är där hade dom inte gjort olika ljud och försökt ta kontakt på det sättet.

Ja här är lite av min tro. Kort och gott :D

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Alex

Hola, nice blogg.

kram

2010-12-17 @ 06:26:06
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0