Dag 8: Mitt favoritplagg

När jag såg att det var detta jag skulle skriva om suckade jag lite för tycker det är jättetråkigt med kläder, mode osv. Förstår inte hur man kan driva en modeblogg. Snacka om tråkigt !

Men måste säga att om jag fick välja ett plagg jag skulle gå i hela tiden så skulle det va nån lite stor huvtröja.
Brukade oftast gå klädd i det innan men inte nu mer. Vet faktiskt inte varför jag slutade, blev nog så bara.

Det är så skönt och typ mysigt. Sen så känner man sig trygg på nåt sätt.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Emma

Huvtröjor och feta joggingbyxor är det bästa som finns :) Sitter i en sådan tröja nu med luvan uppe :P

2010-12-17 @ 22:16:31
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0