Det var visst vaktmästaren

Vaknade först imorse av att det ringde nåt 08-nummer. Tryckte av det direkt och såg att klockan var typ 9.20. Det var nån telefonförsäljare förmodligen som vanligt för känner ingen i Sthlm. Eller jo, men dom har inte mitt hemnummer.

Somnade om och vakande sen av att det ringde på dörren. Tänkte i mitt halvsovande tillstånd att det är säkert Jehovas vittnen så dom försvinner väl snart. Men det bara fortsatte ringa och knacka så jag vaknade helt och drog på mig kläder snabbt.

Det var visst vaktmästaren som skulle fixa en av gardinhållarna som va sönder. Obs.
Men det gjorde inget, han stod ändå och pratade i telefon utanför dörren så hann ta min tid att se lite anständig ut innan han gick in.

Skönt att ha det fixat nu iaf så man kan hänga upp gardin i det sista fönstret nu. Har sett hemskt ut utan nu. Tycker ju att det ser jättefult ut utan och förstår inte hur vissa inte ens vill ha gardiner i fönstrena.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0