Malmö idag

Har varit i Malmö större delen av dan.
Det gick jättebra med tåget dit, det var i tid och allt. Hurra.
När jag kom dit tog jag bussen till Mobilia och gick in och köpte det jag skulle. Sen skulle jag ta bussen till Entré men bussen kom aldrig. Stod där säkert i 25 minnuter och väntade. Det kom ju självklart en massa andra bussar men inte min.

Så tog 2an för tänkte åka till Triangeln istället men sen när jag kom till Södervärn kom jag på att jag kan ta 3an istället till Entré. Men fick givetvis vänta i typ en halvtimme tills den kom.
Och gissa hur lång tid det tog att åka från Södervärn till Entré. Typ 45 minuter, om inte mer.

Var så irriterad när jag kom fram så tänkte att jag ska bara gå in på Gina och kolla lite på kläder och sen direkt hem.
Köpte 3 par leggins, ett linne och en tröja.
Där i affären träffade jag kuratorn från gymnasiet. Blev jätteglad för hade inte sett henne sen studenten 2006. Hon är verkligen helt fantastisk.
Hon skjutsade mig hem, skönt så man slapp krångla med tågen. Då hade det börjat snöa mer så det var säkert kaos med alla tågen.

Det blir inget mer Malmö innan varenda snöflinga är väck.
Skönt iaf att nästan alla julklappar är klara. Har bara en kvar så tar nog hand om det imorgon här i Landskrona.

Usch ja.

Kärlek&Respekt

Innan Malmö ^^


Kommentarer
Postat av: Pauline

Tackar tackar!

2010-12-20 @ 22:02:20
URL: http://paulinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0