Man förändras

Ibland när jag ser mina kompisars barn brukar jag undra och försöka se framför mig hur dom kommer se ut när dom blir stora.
Det är i stort sett omöjligt eftersom både hårfärg och ögon kan ändras helt.

När jag va liten hade jag blåa ögon och va blond. Nu har jag gröna ögon och typ brunt hår. Har ju färgat håret i typ 10 år men det är väl ungefär brunt egentligen.

Kolla på bilderna från när jag va liten:

 
6 månader - Blåa ögon , brunt hår           5 år - Gröna ögon , blond

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Malenas värld

Såg att du svarat på en kommentar jag skrivit på Merals blogg!



MalenaDahl (K)

www.malenasvarld.blogg.

A det är för jävligt!! Han är en gris, inget annat! Som det stod på löpsedlarna "Därför var Tiger otrogen mot Elin".. Snälla, han var kåt och haft möjligheten att knulla utan elins vetskap. Självklart gör han det, han hör till rasen SVIN!!



Maria - I hjärtat av Landskrona <3

marialatina.blogg.se

om en tjej e otrogen så måste de alltid va fel på mannen som inte har gett henne de hon behöver .. Men när en kille e otrogen e han alltid ett svin hit och dit . Så snackar man om jämställdhet .. Fy fan inte konstigt att jag alltid e på killarnas sida. Tjejer borde verkligen skärpa sig och sluta snacka skit om killar och sen tro att killar kommer visa dom respekt .. Jag har aldrig nånsin sagt att alla killar e svin eller snackat skit och dragit alla över en kant och kommer ALDRIG göra det. Inte konstigt att jag e den alla mina killkompisar kommer till när dom har problem med tjejer ^^



Svar:



1) Jag säger att han hör till rasen SVIN, inte MÄN!



2) Vem fan har sagt att en tjej som är otrogen INTE är ett svinigt jävla skabb???!!!



3) Nu är det så att män i "kändisvärlden" är till 99% otrogna. Många tjejer också. Men om du visste hur det ser ut på klubbarna och hur allt går till skulle du bli chockad.. Jag skulle kunna name droppa flera styckna som framstår som helylle som ändå gått in och knullat ngn utan kondom på en skabbig toalett i ett vip rum när frugan är hemma och gravid ;) Nice???

2010-02-07 @ 21:34:12
URL: http://malenasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0