Anden i glaset

Brukade ni hålla på med Anden i glaset när ni va yngre ?
Jag och mina kompisar höll alltid på med det när vi va typ 16-17. Det va riktigt äckligt.

Tyvärr va det så att ibland så flyttade en av mina kompisar på den tiden alltid glaset så det blev inte på riktigt.
Men när jag gjorde det med andra kompisar så funkade det ibland och ibland inte.

Kommer bland annat ihåg en gång när vi gjorde det hemma hos nån så helt plötsligt började hennes hunder morra och skälla och springa fram och tillbaka och ställde sig och tittade ut genom fönstret. Dom blev helt galna.

Det är inte konstigt egentligen att dom reagerade konstigt. Hundar känner ju av sånt mycket lättare än vi människor.
Som tex om dom står och skäller eller stirrar rakt in i väggen. Då är det ofta att det finns nåt där som inte vi kan se.

Det jag berättade nu är inget mot annat som ha hänt i dom sammanhangen.
Vill aldrig mer göra Anden i glaset eller nåt annat.

Anden i glaset innebär att man bjuder in alla energier , både goda och onda som blandas. 
Onska kan bara komma om man bjuder in den , inte annars. Man bjuder in den genom att exprimentera med såna saker man inte har koll på egentligen. Som tex med Anden i glaset , en Ouijibräda eller om man försöker göra en egen seans. Gör inte det !
Det är inget att leka med. Ta isf kontakt med en expert om ni vill ha kontakt med andra sidan.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0