Vet inte ens vem

Fick nyss ett meddelande "Hur stavar man till cyklar på engelska ?". Jag svarade snabbt direkt och sen la bort mobilen. Sen nu bara tänkte jag "Vem va det egentligen som skickade ?"

Såg nu att det var Durim som skickade.
Kanske är rätt bra att veta vem det är man svarar. Detta händer riktigt ofta att jag kommer på sen att jag inte ens vet vem jag svarade. Bara svarar och raderar meddelandet.

Så om nån skriver till mig typ "Hej gumman hur e de ?" och jag svarar och frågar tillbaka vet jag oftast inte ens vem det är.

Kanske får börja ta min blick lite uppåt när jag läser meddelanden och se vem det är ifrån ^^.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Jenilita

Hej gumman! Haha det har hänt mig med man läser så fort o tänker inte på vem det e:)



Jag håller med dig KÖTT är GÖTT !!! Klart man inte kan vara glada för andras skull, det e ju för mycket bejärt;) hoppas allt e bra sötnos:)



2010-02-17 @ 14:22:53
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0