Gynekologbesök

Blödningarna hade visst inte slutat. Det håller på lite fortfarande men inte alls mycket.

Kollade igår på internet vad det kunde bero på och jag hittade nåt som beskrev ganska bra hur det är för mig och det stod att det kan va livmodercancer. Det stod iofs att det är ovanligt att man får det när man är under 25. Men bara för det är ovanligt är det ju inte uteslutet att man kan få det tidigare (ja jag är lika positiv som vanligt).

Men fyller ju 23 om 13 dagar så nångång efter det kommer jag få en tid hos gynekologen så kommer få släpa mig dit och kolla mig vare sig jag vill eller inte.
Ska veeerkligen bli kul att ligga där och streta för en främling som ska pilla mig där. Får väl låtsas att jag är tonåring igen. Nej bara skoja det har aldrig hänt.

Men det löser väl sig. Det brukar göra det.

Ska fixa mig nu för Durim kommer nog snart :D <3

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Linda

du får berätta hur det har gått idag.

det har jag med varit med om, blödningarna också och jag trodde med det kunde vara det, men visade sig vara något mer vanligt. Misstänkte även graviditet.

så får hoppas det är samma för dig.

2010-01-16 @ 20:00:18
URL: http://msjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0