Psykdrömmar

Dom flesta vet att en av mina stora drömmar är att bli skådespelerska.
Även om jag bara får 15 minutes of fame så kommer det räcka.

Min drömroll att spela är en psykpatient. Typ att jag är på psyket helt i min egen värld typ helt okontaktbar. Typ som Brittany Murphy i Don´t say a word.
Även om jag tycker sånt är obehagligt sen jag tyvärr praktiserade på psyket i gymnasiet hade varit bra för efterforskningar om jag skulle spela en sån roll.

Ville söka till teaterskola men den låg i Umeå eller nåt så ville inte åka så långt med tanke på hur dåligt jag mådde när jag bodde i Uppsala.

Men en dag kommer ni se mig på tv som psykpatient haha.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: DONKEN

fan vad kul ;) hahaha.... det skulle va coolt o se dig i rampljuset. :D follow your dream! jag ska ju plugga till inredare nu. Nåt jag drömt om i fleraflera år, men kännt att det varit omöjligt, och skulle ta för många år av mitt liv. hittade en distanskurs som är 20 veckor istället, så jääävla glad är jag. jag ska bli inredare! jag följen drömmen :D jääävlar asså. mmmh!

2010-02-01 @ 04:27:21
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0