Bästa födelsedagen

Igår va den bästa födelsedagen nånsin !

Fick lite presenter på morgonen. Smink , hårfärg , kalender osv.
Färgade håret nästan direkt och duschade så när jag kom ut från duschen va Durim här. Så vi tog det lugnt ett tag.
Sen städade jag och sen åt vi och så. Efter det fixade jag mig medans Durim sov en stund för jag tog så lång tid på mig haha.

Vid typ 22 kom Layal och Hannan och vi satt och snackade ett tag och sen tog vi bussen till stan.
Vi gick till Tycho och det var sååå kul. Har inte varit där på typ 3 år. Men där va exakt samma folk som då typ haha. Man träffade exakt alla. Därför man bara måste älska Landskrona.

Så vi va där tills dom stängde. Vi tänkte gå till Tages men sen orkade vi inte för vi va riktigt trötta.
Så vi gick hem istället och va hemma redan vid 01.30 typ.

Idag gick vi upp runt 12 och har inte orkat göra så mycket så vi har mest tagit det lugnt hela dan.

Följde Durim till tåget för nån timme sen. Det va rätt försenat så det var skönt att få lite mer tid :)

Ska bara ta det lugnt nu resten av kvällen.

Kärlek&Respekt


Min födelsedagspresent från Durim.
Ser ni diamanterna runt själva klockan ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0