Cristiano har blivit pappa

Cristiano Ronaldo har blivit pappa.
Mamman till barnet är anonym så han kommer att ha ensam vårdnad.

Det låter ju helt perfekt tycker jag. Då finns det ju en chans för oss två ändå med modern ute ur bilden. Jag har aldrig tvekat att det kommer bli vi en dag och nu känns chansen större än nånsin.

Kära Cristiano jag glömmer aldrig första gången jag såg dig. Du va en av dom hetaste jag nånsin hade sett. Jag blev verkligen bländad av ditt yttre.
Don´t hecitate att höra av dig :D

Grattis till bebisen !

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: PiaLotta

Hahaha! Du e för söt! Men Durim kanske inte hade gillat läget förstås! Haha! Jag har min stuga på Mirabellstigen 30. Granne med Heidi, Ray o Jenni! Om man räknar från kyrkogården så är det andra gången! Jag har en ko vid altanen och e massa leksaker, rutshkanor o sånt. DEu kan inte missa det! Hihi! Kom in om om ni e ute o promenixar! Jag e oftast här! Kramis!

2010-07-04 @ 16:35:47
URL: http://piasparadis.blogspot.com/
Postat av: PiaLotta

Ja det är lugnt! Jag har skrivit adressen på facebook oxå! Kraaam

2010-07-05 @ 09:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0