Ingen action inatt

Har jobbat 2 nätter nu. Va lugnt båda nätterna, skönt !
Imorse kändes det rätt sorligt att gå hem för det var det sista jag jobbade på Solbacken. Men vet att jag kommer jobba där igen. Har ju ite kunnat hålla mig borta sen jag va där första gången 2006 haha.

Gick till busshållsplatsen efter jobbet imorse och väntade typ 10 minuter. Efter ett tag kom jag på att det är söndag idag och att jag hade kollat på lördag på tabellen. Såg då att första bussen går 9.44 ! Och klockan va då typ 7.30.
Tänkte stanna kvar och vänta på bussen av ren trots i 2 timmar men kom på att den enda det drabbar är mig själv. Så det va bara att vända och promenixa hem.

Har hunnit sova några timmar, vila, duscha, titta på tv, sitta vid datan idag. Busy day !

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0