Slut på tramset !

Har bestämt mig nu att nu får det va slut på det här tramset !

Ända sen jag och Durim blev tillsammans har jag let mig self go och brytt mig mindre och mindre att jag har smink osv.
Innan vi träffades hade jag jättemycket smink och såg bra ut. Men nu det senaste året har jag verkligen varit tvärtom. Innan kunde jag knappt sätta foten utanför dörren utan smink och va fixad i håret.

Nu kommer det bli ändring på det och jag måste börja ta hand om mig själv så som innan. Durim säger att han inte bryr, att han älskar mig hur jag än ser ut men man vill ju se bra ut för sin egen skull också och man mår bättre när man vet att man ser bra ut.

Ja nu blir det ändrig så jag kommer tillbaka till mitt gamla jag !

Kärlek&Respekt


Detta ska tillbaka !


Kommentarer
Postat av: PiaLotta

JAg säger som Durim, jag tycker du är vacker hur som helst! Fast jag vet vad du menar! Det där med "sambofetma" och att man liksom tillåter sig att slappna av... för mycket! Ibland känner jag knappt igen mig i spegeln... känns om en julgris där... Och ibland har jag fixat lite med håret och kanske sminkat lite... oups... då ser jag kanske inte så jävlig ut trots allt! Hihi!

2010-07-26 @ 23:14:28
URL: http://piasparadis.blogspot.com/
Postat av: Anonym

så sant så. man måste tänka på sin hälsa och utseende. mår insidan bra så mår utsidan bra :)

2010-07-27 @ 18:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0