Är på väg till Kävlinge nu till en kompis....

foton-0168 (MMS)

Är på väg till Kävlinge nu till en kompis. Träffade en gubbsrutt från Jehovas vittnen när jag väntade på tåget. Citat: "Jag skulle aldrig kunna gifta mig med nån från en annan religon, då blir jag ju straffad. Om vi syndar blir vi straffade". Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Ser jag verkligen ut som en person som skulle vilja gå med i en sekt och bli hjärntvättad ? Jag som inte tror det minsta på gud. Kanske borde ha på mig en skylt i fortsättningen så såna tramserier inte kommer nära mig mer. Han gubbstrutten sitter och babblar om tramset bakom mig nu med en kvinna och hon klagar och säger emot hela tiden. Citat från henne: "Det är bara Jehovas vittnen som tror på sånt smack". Hahahaha låter jätteroligt med allt hon säger ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0