Klippt av håret

Har ikväll klippt ungefär 15 centimeter av mitt hår. Ångrar mig redan !!
Känns som jag ser ut som en man. Har ju haft långt hår i över 10 år och kommer aldrig vilja ha kort hår.

Skulle bara klippa topparna men håret va slitet rätt långt upp så bara tog saxen och klippte innan jag hann ångra mig. Ångesten kom efter istället.

Plattade det med hopp om att det skulle bli lite längre men det hjälpte inte särskilt mycket.

Hoppas verkligen att det växer snabbt nu för vill inte ha det så kort.
Har redan börjat tänka på extentions i slutet av juli när jag får min första lön. Får se hur det blir med det.

Usch ja.

Kärlek&Respekt


Såhär är det nu. Lite längre än till axlarna.
Kanske inte ser så kort ut but it is !


Hela hårbiten som försvann :/


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit Maria, det var som fan. Jag förstår din ångest, trooo mig =)

2010-06-18 @ 01:21:31
Postat av: My

men det blev fint och jämt iaf. ja ångrar också de. men håret behöver de guess :(:(

2010-06-19 @ 16:43:20
URL: http://myjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0