Mobbat behöver inte va mobbat

Idag träffade jag en tjej på bussen jag inte har träffat på flera år.

Jag: Vad gör du nu för tiden ?
Hon: Jag jobbar. Har tagit min lärarexamen.
Jag: Wow grattis, vad roligt ! Var jobbar du ?
Hon: På en skola.
Jag: Ja okej. Var ?
Hon: Hofterup.
Jag: Var är det ?
Hon: Det ligger utanför Lödde.
Jag: Jaha okej, ja det lät lite mobbat.
Hon: Hahaha vi har inte träffats på flera år och du säger så.

Oj då. Men Lödde är faktiskt mobbat. Där finns ett stort köpcenter och sen finns det .. ehm .. ja that´s it.

Vem har sagt att mobbade ställen måste va mobbade ? Det kan ändras om man tex skaffar .. ja typ trottoarer.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Daniel

Trottoarer behövs ju åtminstone!!

2010-06-10 @ 20:19:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Chriss

Maria, Landskrona är ingen storstad! Det är en liten stad, inget ghetto heller, det är en liten stad. Okey? =)

2010-06-10 @ 20:40:21
URL: http://ettsnarttva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0