Perfekt måndag

Ja igår va första dagen på mitt sommarjobb. Det visade sig att jag egentligen skulle varit där idag. Men det spelade ingen roll för jag kunde lika bra gå bredvid nån av dom andra även om hon jag ska gå för va ledig igår.

Personalen där va lika underbar som när jag va där för 3 år sen. Har aldrig skrattat så mycket som när jag har jobbat där. Har verkligen saknat det stället. Det är det bästa stället jag nånsin har jobbat på.
Detta blir bra !

Sen på väg hem träffade jag
Cece och hennes lilla söta Oliver. Vi stod och snackade i typ en timme. En gubbe på cykel cyklade förbi oss efter ett tag "Står ni fortfarande här och snackar ?!" hahaha.

Hann bara komma in genom dörren och slänga i mig nåt att äta snabbt och se Chile vinna med 1-0 sen ringde Layal och frågade om jag ville komma. Så fick skynda iväg till tåget.
Vi satt och snackade och så, sen kom hennes syster Hannan så det blev mer snack ett tag. Sen vid 22.30 gick jag mot tåget igen.

Det va en helt skön dag all the way :)

Kärlek&Respekt


Gammal som gatan bild på mig och Layal ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0