Baddag

Idag har vi varit och badat heeela dan.
Vi va där vid 14. Åkte massa vattenrutschkana och så. En av dom jag åkte va hemsk. Den gick jättefort så det var kul men sen precis vid slutet så kom där in vatten där bak på mig så det kändes som nån körde in en kniv där. Kändes som att blod sprutade ut men det gjorde det inte som tur va. Sen såg jag att jag blödde från armen så vet inte hur jag hamnade. Men dom andra sa att dom också har skadat sig där. Så nåt skumt är det säkert.
Men det var iaf en mysig dag med massa händelser.

Efter det gick vi och åt , sen åkte vi en runda med bilden sen hem igen.
Nu sitter vi bara här och snackar sånt.

Det blir nog lite tidigare i säng idag för vi satt uppe till sent inatt så jag och Durim somnade inte förrän vid 04.30 så det va rätt svårt att gå upp lite över 11 som vi gjorde.

Hörs imorgon !

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Linda

skönt att höra lite uppefrån;) låter underbart. va själv på badhuset i lund igår=) ifs mest för att simma men nice är det...=)

2010-03-30 @ 08:57:02
URL: http://msjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0