Don´t waste my time

Asså ..
När man kommenterar bloggar , är det inte bättre att lägga ner 1 extra minut och kommentera inläggets innehåll istället för att skriva på 100 olika bloggar "Fin blogg , besök gärna min" ?

Dom kommentarerna blir sällan godkända och dom får absolut inte en extra träff i statistiken av mig.

Är det inte lite skämmigt att ens egen blogg är så tråkig att ingen vill läsa så man känner att man måste fjäska samma saker till en massa andra ?

Så sluta slösa er tid och framför allt min ^^

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Tasnim

Maste halla med. De där fjantiga "hur é det med dig idag da" eller "fin blogg"-kommentarerna som visar att de inte har läst ett enda ord i ens blogg utan bara vill ha trafik till sin egen. Störttrist och jag godkänner ICKE hehe. Tycker det är lite pinigt, faktiskt.. :S

2010-03-03 @ 15:04:48
URL: http://tasnim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0