Guten tag

Guten tag !
Fick en hemsk väckning idag av en hund som skällde nånstans utanför. Den höll på i typ en timme så jag bara låg och önskade att jag hade en pistol.
Men fick mig ett gott skratt för Durim vaknade också av hunden så han låg bredvid yrvaken och mumlade en massa saker för sig själv om hunden. Det lät såå kul hahaha.

Vi ska gå ut en runda nu.
Efter det ska vi åka till affären och handla till middan jag och Durim ska göra.
Sen blir det nog bara lugnt hela kvällen.

Vi la oss riktigt tidigt igår för alla va helt trötta. Alla satt och gäspade hela tiden så klockan 24 gav alla fem upp och gick och la sig.

Ska fixa mig nu sen ut :)

Kärlek&Respekt


Fick den här tröjan av Durim
i förrgår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0