Massa gammalt

Idag storstädade jag ur en hylla med en massa gamla papper från gymnasiet osv.
Det va kul att hitta sånt gammalt typ som sånt man satt och skrev med sina kompisar på lektionen. Kul att se vilka problem man hade och vad som va viktigt då.

Hittade också ett sak jag hade hängande på väggen typ 2003/2004. Kommer ihåg att jag gjorde slut på mina pengar när jag köpte det sommaren 2003 så jag hade inte en enda krona på över 1 månad.

Kolla in det. Eminem va väl typ allas idol då.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: DONKEN

bad rap går ju läsa på svenska med, de blir ju bath burp. om du fattar? ;P hahaha... jaaah eminem var älskad... :P lite nytt från honom vore ju helrätt nu.

2010-03-09 @ 22:23:27
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Sidney The Singer

Haha eminem, kul att hitta gamla grejjer!

2010-03-10 @ 17:41:58
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0