Våra bästa år

Har ni sett Våra bästa år senaste tiden ?
Är verkligen trött på Hope nu. Det var hon som ville skiljas och sen håller hon på som det är Bo´s fel. Sen klagar hon på att han umgås med Billie medans hon själv hånglar med Patrick.

Sen Jen är såååå tråkig. Jack´s kropp har knappt hunnit kallna så har hon redan hoppat i säng med Frankie. Jack ville ju att dom skulle bli tillsammans men det är jobbigt när Jen bara ändrar sig och går fram och tillbaka hela tiden.

Och sen Chelsea. Hoppas verkligen att hon berättar sanningen för Bo nu om allt hon har gjort. Och att Kate slutar blanda sig.

Vet inte riktigt vad jag tycker om att Lexie ska berätta sanningen för Abe. 
Har alltid tyckt om Sami men tycker ändå att Austin och Carrie ska va tillsammans även om jag tycker att Carrie är jobbig och för mycket drama queen.

Sen Belle kan bara gå och dö. Har alltid hatat henne. Är så trött på hennes tjatande och att allt alltid ska handla om henne och att det alltid ska va synd om henne.

Vad tycker ni om allt ?
Vet ni nåt som kommer hända i serien så säg inget tack ^^.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Linda

håller med m hope och belle är så trött på dem. sen jen tycker jag mer att hon inte ska va sån mes och så...

2010-03-10 @ 20:22:27
URL: http://msjane.blogg.se/
Postat av: safana

jag tror nt hope o bo kmr skilja sig :D

2010-03-10 @ 21:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0