Christmas

Är det bara jag eller har allas julstämning kommit extra tidigt i år ? Ja min också.

Bara vill att dagarna ska gå så man kan julpynta och göra alla förberedelser inför julen.
Hur folk orkar klaga varje år att dom hatar julen och bla bla har jag ingen förståelse för. Det händer en gång om året så förstör inte för andra och lek Grinchar.

Blir ju som ett barn på julen när allt är så fint och mysigt och vill bara gå ut och ha snöbollskrig när det lyser så fint från alla fönster.

Om ni ser nån i en snöbacke här i Landskrona som ser vuxen ut tillsammans med en massa barn så är det en rätt stor möjlighet att det är jag.

Kärlek&Respekt

Den ultimata jullåten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0