Lasermannen

Nu när Lasermannen är fast måste det kännas fruktansvärt jobbigt för alla rasister i vårt land.
Hur ska man nu kunna göra en massa rasistiska grupper på tex Facebook om att han ska utvisas tillsammans med sin familj och rida på kameler istället ? Den åsikten är ju bara såååå bildad.

Synd att polisen står utanför hans lägenheten när gängen kommer dit. Men å andra sidan kan det va bra så inget bevis förstörs så man kan sätta dit äcklet ännu mer.

Han är visst en enstörning som inte ville ha kontakt med andra. Kan nån då förklara för mig vad man gör i en storstad då ? Varför inte flytta ut på landet där det är en mil till närmaste granne ?

Men det är ju bra att spela psycho för då kanske man får vård istället. Och vem vill inte leva som på hotell och samtidigt få vård.

Varför tar vi inte bara tillbaka giljotinen ? Men iofs så är det lite väl lätt. Sätt han på Gustav och låt folk ge han det han förtjänar istället.

Mitt hjärta går verkligen ut till alla drabbade och deras anhöriga.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Sven

Synd att han åkte fast:S

2010-11-08 @ 20:59:37
Postat av: Kolia

Du bor inte ens i Malmö för att vara rädd?

2010-11-08 @ 21:04:44
Postat av: Anonym

lite tidigt att skriva det för han e än så länge misstänkt och dem förhör han nu och dem e inte 100 % säkra

2010-11-08 @ 21:05:51
Postat av: Lasermanen

du kommer att du turk djävel

2010-11-08 @ 21:10:23
Postat av: Linda

Svar, vad är det för program?

2010-11-08 @ 21:12:43
URL: http://sannythecat.blogg.se/
Postat av: Maria Ester <3

Lasermannen sv: Tack att du skriver till mig sötnos :) Sen när är turk ett skällsord ? Jag antar att du menar att jag ska dö, inte du. Om man nu har nåt emot invandrare borde man då inte själv kunna stava och inte särskriva ? Ha det så bra :) puss puss <3

2010-11-08 @ 21:32:42
URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: Maria Ester <3

Kolia sv: Nej jag har inte påstått att jag bor i Malmö eller är rädd heller.

Om du läser igen så skrev jag om vad jag tycker han ska ha för straff, att mitt hjärta går ut till hans anhöriga och att rasister är idioter ^^

2010-11-08 @ 21:40:26
URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0