Aint no Dilfhunter

Kommer precis från Arbetsförmedlingen nu. Där va en man (inte kille) som stötte på mig hela tiden. Han va typ 35-40 år. Jag hjälpte han med en sak så han bara "Du är mycket snäll och hjälpsam och snygg". Jag bara "ehm tack" och satte mig vid min data igen.

Har ju varit med om det ett antal gånger innan med såna i den åldern så visste var det skulle leda. Försökte smyga ut men lite svårt när han satt vid datan bredvid mig. Så han kallade på mig och jag gick bort till han så frågade han mig hur man gör när man ska skriva ut.
Alltså riktigt dåligt eftersom förmodligen varenda människa vet hur man skriver ut ett papper. Så jag visade han.

Och ja, sen kom det. "Jag vill träffa dig igen, kan jag få ditt nummer ?"
Jag: Nej jag måste gå, jag ska träffa nån, (ljög jag).
Han: Okej men ta mitt nummer.
Jag: Jaja okej.
Han: Ring så jag vet att du har fått rätt.
Jag: Nej jag vill inte ge ut mitt nummer.
Han: Ring mig när du vill träffas.
Jag: Okej, hejdå.

Allvarligt, ser jag ut som en Dilfhunter ?
Hade inte ens nåt smink och då ser jag ut typ som jag är 16.

Den enda i den åldern som jag har ögonen på är Charlie Sheen och Will Smith som är vääldigt snygga för sin ålder. Men dom vet inte ens att jag existerar så tror inte det blir nåt mellan oss.

Faller tyvärr bara för dom i min egen ålder.
Och jag är lite gammaldags, vill att det ska gå lite sakta fram och vill inte ha nån som ger mig 100 komplimanger första gången vi ses så det verkar va helt desperat och turnes me off direkt.

80-talister - Ja tack. Gamlingar - Nej tack. (Gärna senare halvan av 80-talet).

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: My

hahahaahaha

2010-11-16 @ 20:58:10
URL: http://myjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0