Det ska bli ett sant nöje

Har varit jättesegt idag.
Har som tur är fått en av böckerna jag beställde "Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Hade den innan men fick aldrig tillbaka den när nån lånade den så beställde en ny förra helgen.

Typ 3 år sen jag läste den nu men det är absolut en av dom bästa böckerna jag har läst nånsin.
Beundrar Magdalena så mycket. Blir glad varje gång jag ser henne på tv.

Ska sätta mig nu och fortsätta läsa den fram tills Beck börjar klockan 21 :D

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: My

kan jag låna den nån dag kanske :) kan inte läsa den nu för håller på med två ahha men sen `?

2010-11-22 @ 00:28:55
URL: http://myjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0